Wednesday, October 01, 2008

Провблем с дърпане на пари от PayPal

Разказвал съм ви как дърпам пари от freelance сайтовете.

Getafreelancer --> PayPal --> международна Виза Електрон в долари на ЦКБ!

До предната седмица цялата тази сиситема си работеше безупречно, но от PayPal взеха, че се изложиха много сериозно!!! Вчера се опитах да дръпна заработените пари от предния месец и от ПейПал ми казаха, че парите ще ми бъдат преведени в български левове и то по курс който е с 5 стотинки по малък от този на БНБ!!! Веднага им написах мейл, обясних им, че сметката ми при тях е в долари, картата ми виза електрон също е в долари и че искам трансфера да е в долари. Обаче хората само се извиниха за "неудобството" и казаха, че ми съчустват. Ходих и в ЦКБ да проверя да не би да има грешка от тяхна страна и сметката ми по някакъв начин да е станала в български левове. Оказа се, че всичко е точно при тях.Цялата тази случка много ме ядоса!!! Сега ще трябва да си правя Виза Електрон в български лелвове , защото иначе докато се добера до кеш пари ще трябва да направя ТРИ покупко продажби на валута , което грубо излиза загуба от около 10 стотинки на долар, смятайте на 5000 долара колко е загубата ....Та това са последните ми премеждия в фрийланс бизнеса. предупреждавам ви и вас, оглеждайте се когато правите преводи с PayPal. Много удрят в курса, пък и забележката, в каква валута ще е превода въобще не се набива на очи , а се намира между полетата за попълване.

8 comments:

Anonymous said...

Аз не съм чувал да е възможно да си дръпнеш парите в долари, независимо дали ползваш ПейПал, Мънейбруукърс, или картата им към Пайнер, така че сметката в лева е задължителна. А това че ПейПал режат яко е обществена тайна, минавай само през мънейбруукърс :)

Unknown said...

и аз имам сметка в долари (в банката и в пейпал-а) и преди време си ги дръпнах доларчетата без проблем, а сега тая тъпня набраво ме закопа

mantodeus said...
This comment has been removed by the author.
mantodeus said...

Аз дърпам в долари и от ПИБ ми ги обменят по курса за деня в лева.Така ли иначе трябва да сменя валутата някъде...Както и да го погледна по курс на БНБ не мога да го докарам а и при мен сумите са 3 цифрени така че няма смисъл.

Поздрави

Anonymous said...

Вече няма левове в ПейПал, а 5 стотинки на фона на банките обирджии в БГ не е чак толкова много. Откъдето и да дърпаш винаги си пре-бан... Курсовете са ужасни, а долара както играе в момента и едноседмичното забавяне на ПейПал си е направо стрелба в тъмното...

Anonymous said...

Абе ПейПа вече и на personal акаунти ръгат комисионна, някой забелязал ли го е също?

Anonymous said...

Да, забелязах го. Маймуни. Все дерат като... Искайте плащанията, когато може, да са Gift... Така май не ги удрят с комисионни.

front end web developer said...

Мхм, и при мен беше така ... автоматично ми обръщаше курса от $ в лв. И аз си вадих левова карта и все бях пре... Докато един ден не си добавих нова доларова карта, като старат ми остана дефоулт картата, а тази която добавих е като нова/добавена/допълнителна ... както искате я наречете. В този случай, мисля че добавената карта не се верифицира ... и сега си получавам паричките в US$ без загуби от курсови разлики.
Айде тествайте и ако стане да черпите по бира :)