Thursday, June 28, 2007

Getafreelancer - най-добрият !

Последната половин година Getafreelancer наистина дръпна доста напред и определено почва да става любимия ми сайт за намиране на фрийланс проекти и работа на парче. Ключовата стъпка беше ъпдейта който направиха преди няколко месеца. С него сайта се стегна, имам в предвид че останаха само сериозните хора, много спамъри и постъри на фалшиви проекти си заминаха. Всичко стана по-организирано и по-сигурно. И за да го потвърдя ето и малко статистика от сайта.
Завършените проекти са се вдигнали от 32 на 64 процента, което ще рече много повече доволни работодатели и изпълнители.
Количеството на парите които се завъртат в тази фрийланс борса са нарастнали с 5%, въпреки че броят на проектите е намалял с 45%. Това потвърждава думите ми че много от фалшивите постъри и спамари са вече вън от играта. И сега забележете, количеството на фалшивите проекти е почти НУЛА !!!
Наистина това действие от страна на собствениците на Getafreelancer им вдигна много акциите. Сигурен съм че са спечелили много други фрийлансъри като мен.Предполагам, че и вие сте на същото мнение ?!

4 comments:

Ilcho Vuchkov said...

Напълно съм съгласен с теб за GAF. То се превърна един от любимите ми, дори номер 1. Поне за сега. Наистина в него има всичко, което е нужно за един наистина добър български фрийлансър. От много проекти, коректни работодатели, до добри начини за теглене като moneybookers.com

Zharko said...

ZDr na vsi4ki,

Imam slednia moje bi tap vapros.Kak sto4no stava plashtaneto 4rez getafreelancer.pls obqsnete mi naistina podrobno.Blagodaria!:)

Христо said...

За кое плащане питаш? За това как ти плащаш или за това как на теб ти плащат?

member111 said...

Може ли да ми обясните първоначално при регистрация в GAF,как се плащат тези 30$ и в последствие от къде се получава картата, където те ти плащат? Как се поддържа връзка с работодателите, само по e-mail ли?