Friday, August 08, 2008

Програмисти и web дизайнери ИСКАТ ДА МЕ КУПЯТ

Колеги, днес ми се случи много интересно нещо. Явно програмистите, дизайнерите и другите ИТ фрийалнсъри вече са станали доста изобретателни и измислят всякакви неща само и само да се домогнат до бърза печалба. Какво имам в предвид ли? Ами днес получвам писмо, в което ми прелагат да купят профилите ми в
GetaFreelancer, EUFreelance и GetaCoder. Явно са ме проучвали щом знаят, че се подвизавам в тези фрийланс сайтове. Това за пореден път потвърждава менението ми че има много талантливи хора, които обаче не могат да се порадават успешно и да печелят проекти.

Всичко което се иска от мен е да си оценя профила и да дам цена. Да ви кажа честно, наистина се позамислих, защото мога много лесно да се свържа с постоянните ми клиенти и да им кажа, че сменям профила, така няма да изгубя толкова много. Пък и друг ключов момент е че Username-а ми е такъв, че не е пряко свързан с мен и не е нищо емблематично, така че дори и хората, които искат да купят акаунта ми да са некадърници , няма да могат да ми навредят, дори и да опетнят акаунта ми. Абе вкараха ме в размисъл, защото това може да се окажат лесни пари. Даже ми идва на ум нова бизнес идея да изграждам профили в различните фрийланс сайтове, да им правя по няколко ревюта и да ги продавам :))) Същата работа като акаунтите в WOW :)) Малко е незаконно, но в случея и двете страни печелят, така че...няма да има кой да се сезира властите ;)

Сега докато пиша ми дойде и нещо друго на ум. Може би тези копувачи са някои от вас и просто искат долу-горе да разберат колко пари изкарвам като фрийлансър! Така да се каже сондират . Ако е така, не бъдете такива завистници. Ако сте добри ще изкарвате, ако не сте - няма да изкарвате. И няма смисъл да ме флудите с имейли с въпроси колко изкарвам :) Добре де, хайде един жокер все пак и това е само защото вчера чух един лаф и искам да го споделя с вас :)

Не боря дневните си пари така - 10,20,30,40...а ги броя по скоро 100, 200, 300, 400 :)))

Очаквайте продълежението....

11 comments:

Anonymous said...

Kak ti e username-a v GAF?

Anonymous said...

Илияне , не мисля да си оповестявам името в фрийлансарските сайтове.Преди съм правил тази грешка! Има много завиждащи недоброжелатели. Предпочитам работата ми да говори за качествата ми. Пък и на този момент нямам нужда от реклама, даже бих казал че съм леко позатрупан от поръчки.
Ти защо искаш да знаеш името ми? Да не би да си някой от "купувачите" :) ???

BILL BARRETT said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Харесвам и уважавам хора, които изкарват парите си онлайн - било то чрез фрийленсинг или по друг начин.

Пожелавам ти да си броиш дневните пари така - 1000, 2000, 3000 и т.н. :)))

Успех!
Борил

Anonymous said...

Искат да ти купят рейтинга. Не е въпроса за клентите ти, а за рализираните проекти. Колкото повече успешно реализирани имаш на сметката, толкова по-лесно и при по-добри условия се печелят нови. Доверието също си е валута ;)

nofearinc said...

Право казват колегите за рейтинга - честио в началото във фрийланс сайтовете се започва на много ниски часови рейтове, за да вземеш някой проект и да те оценят високо на него. След това доста клиенти гледат рейтинга и възлагат проекти само на 'проверени' типове.

Anonymous said...

може ли админа да се свърже с мен на скайп: hristo.nik1 става въпрос за фрийланс проектите

cakky said...

никой ли не го посещава тозе блог бе? от кока бях помолил админа да се свърже с мен ако може

Anonymous said...

cakky, пиши ми на email freelancer_bg@yahoo.com

Така може да се свържеш с мен !

Anonymous said...

cakky, пиши ми на email freelancer_bg@yahoo.com

Така може да се свържеш с мен !

Нора said...

здравей Христо,
И аз искам да знам за юзернеймът ти в фрийлансър. Не съм купувач :-)))
просто ми хареса блогът ти и искам да ти кажа че ти ме запали за тази работа, но тъй като съм нов и зелен фрийлансър искам да видя как работят другите особено ти.

Поздравления за добрият блог
Нора