Saturday, June 28, 2008

Freelance сайт, който плаща в euro !

Мисля, че имаме новина :) както казва един популярен ТВ водещ.
Ставам тази сутрин ,влизам да видя какво става с проектите ми в GetAFreelancer и какво да видя?! - GAF ми предлагат да се регестрирам в нов freelance сайт, който обаче плаща в евро - EUFreelance. Разбира се регестрирах се веднага! Откога го чакам това евро, омръзна ми курса на долара са ми изяжда паричките :)
Първоначално си помислих, че просто са направили нова евро версия на GAF, но доколкото видях май си е чисто нов сайт, защото и собственика е различен. Стуктората обаче много ми прилича на Getafreelancer , затова си мисля че имат нещо общо двата сайта, пък и кой би рекламирал конкуренциуята ?!
Сега само да строя двама-трима сингапурци да си вършат малко по бързо работата и ще разгледам подробно този EUFreelance след което ще пиша пак.

4 comments:

Dany said...

хей, здравей, преди няколко дни попаднах на този блог. лично аз отскоро участвам в търгове на GFL но не ги печеля. би ли ми дал някакъв съвет? благодаря предварително.

Anonymous said...

Приател, гледай да направиш добро портфолио, това е едното. Другото, понеже си още нов и предполагам, че нямаш още ревюта, е да подхождаш много индивидуално към всеки проект, който искаш да спечелиш. Не пиши общи приказки, това е най-голямата грешка!
Когато говориш с възложителя говори конкретно за проблем/проекта му! Голям плюс е да му покажеш работещо демо на нещо подобно на това което иска. Това е от опита ми като изпълнител , пък и като възложител гледам абсолютно същите неща !!!
Дано да съм ти помогнал!
По-здрави.

Anonymous said...

Ще го опитаме... и него.

за "dany":
Яко поствай bids.
Иначе при мен схемата е следната: гледам проекти, които скоро свършват, и най-важното е $1 под цената на другите.
50% успеваемост, стига някой след теб да не смъкне още.
Но един съвет, все пак гледай да си струват парите, да не стане да работиш за този, който духа.

Anonymous said...

EUF е клонинг на GAF, пише си го ясно на главната страница на GAF.